2012. március 23., péntek

Vásárló körút


Ma pihenőnapunk volt. Így egy részét már a pakolással töltöttem. Majd a templomba mentem, s kihasználtam, hogy alig vannak így fotózhattam kedvemre. 















És következett a shoping délután, riksásunk ahogy ígérte a szállásunk bejárata előtt várt. Bevásárló listával mentünk. Eddig valójában csak én vásárolta, s párom a háttérből szemlélődött. Most viszont Ő vetette bele magát a bazár rejtelmeibe. Teljesítettük a megrendeléseket is: aratis, ajánlós, murtik, füstölők stb. Biztos van akit kihagytunk, de hát annyi mindenkire kellett gondolnunk. A vásárló körút jól elhúzódott, vacsorára sem jutott időnk. Kiderült, hogy nem kell szomorkodnom, mert holnap lesz még egy kis nézelődésre idő. Persze az is jó, hogy ez a bazár közelében lesz, mert tényleg van pár dolog amit elfelejtettünk...

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...