2012. május 5., szombat

Mert semmi sem egyszerű.. és mégis minden ok


Hazaérkezvén Indiából szembesültem fényképezőgépem betegségével. Nyakamba vettem és elindultam a városba. Két helyre mentem, és mindkettő azonos választ adott: Budapest Nikon szakszerviz. Ez leginkább a pénztárcámnak fájt, már maga a gondolat is. Kedvenc kollégám barátnőjét bíztam meg eme nemes feladattal, hiszen ő úgy is sokat van Budapesten. El is vitte: elég komolyan hangzott a dolog. Maga a bevizsgálás 3800Ft. Majd írásban küldenek egy árajánlatot a javításra, és ha ezt elfogadom akkor következik a javítás. Szóval vártam mailt. Másfél hét után nem bírtam tovább és telefonáltam. A hölgy közölte, hogy küldtek nekem már mailt, bár a feladó neve: noreply. Na persze ezt a szemfüles spamszűrőm meg is fogta. Miközben a hölgy újra küldte én a spamek közt megleltem. Javítás összege 10000Ft. Hát kb ennyire számítottam. Ezután jött egy meglepetés ugyanis a hölgy újra küldte a mailt, de az 6500 Ft költséget tartalmazott. Nem is értettem, mert a számlaszám azonos volt. Valamint még ez tartalmazott egy 2000 Ft-os szállítási költséget. Nem voltam rest szóltam is azonnal. Így a javítás 4500 Ft-ba került. A gépem azóta itthon van. S hogy lett a 10000-ből 4500? Jó kérdés…

az első kép: moon

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...