2012. július 11., szerda

Kapcsolatok


„Nem szabad ragaszkodnunk ahhoz, ami elmúlt, hanem utat kell engednünk az új dolgok felé. Ideje van a változásnak és megújulásnak valami veszteség vagy megpróbáltatás után. Most valami új dolognak kell következnie az életben. Megújulás és újjászületés, feltámadó új remények az életben.”



Életem nagyobb részét töltöm munkával, mint a szeretteimmel. Így próbálok egyfajta szeretetteljes kapcsolatot kialakítani ott ahol nem lenne szabad. Én csak az emberi kapcsolatokkal együtt vagyok képes működni. Ahova nem szívesen megyek, oda inkább nem megyek. Ahol nem várnak, ott ne is várjanak, mert úgysem megyek. Ahhoz hogy nap nap után képes legyek elkezdeni egy újabb napot, kell a szeretet. Ilyen vagyok, ne bántsatok! Választok társakat, kiket egy életre vagy épp többre, s kiket csak egy rövidke útra. Minden én mindenki nyomot hagy bennem, emlékeket és érzéseket. Titkon remélem én is hagyok nyomot magam után, míg végül eltűnök hirtelen…

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...