2012. szeptember 2., vasárnap

Filmnézős, csendes, lazulás

Hetente egyszer gyalog megyek vagy jövök a munkából. Ilyenkor megállok és megnézem az Apolló mozi plakátjait. Valahogy a nevéből úgy gondolom ez még a régi fapados mozi lehet. Itt is lehet Cinema City-s filmeket nézni, de több a számomra értékes film. Így kinézem mi is ami érdekel. Mivel ismét egy egyedül töltött hétvége elé néztem így gondoltam beosztom a filmeket. Ezer éve nem volt filmnézős napom.
Az Éjsötét árnyékkal kezdtem. Nem is tudtam az elején eldönteni ez most ez vígjáték vagy komoly. Igazából a végére sem sikerült erre rájönnöm. A vérengzős jeleneteket nem tudtam komolyan venni, de hát a Johnny Depp mindig is érdekes arcokat tud vágni. Szóval egyszer nézhető de többször nem.
 
Ezután komolyabb vizekre eveztem és a Gone-t néztem meg. Nem volt egy felettébb izgalmas thriller, bár egy dolgot megerősített bennem: akármilyen hülyeség is egy női megérzést érdemes kivizsgálni.
 
Na még komolyabbra vettem a délutánt és Az ajtó című film következett. Láttam a plakáton, hogy Szabó Magda könyve alapján, hazai és nemzetközi színészekkel, így felkeltette érdeklődésemet. Nagyon jó film. Bár nem néztem utána, hogy tényleg önéletrajzi jellegű, de a filmből az jött le.
 
Na ezután a komolyság után a Ted következett. Azt hittem aranyos lesz, hiszen mégis csak egy beszélő maciról van szó. De valójában morbid volt. Már régebben a Szörnyecskék sem tetszett, de ez a maci, aki iszik, káromkodik, füvet szív és csajozik. Hát nem tudtam nevetni rajta, talán kétszer húzódott mosolyra a szám. 
 
Vasárnap már ketten néztük a Jégkorszak 4-et. Azt hiszem ezt sem kellett volna megnézni. Biztos viccesnek szántánk a nagymama figurát benne, de nem jött be. Voltak benne kedves mondatok, de azt hiszem az első részt nem tudják überelni. Hát ennyit a filmnézős, ülős, semmittevős hétvégémről. Soká lesz újra ilyen..

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...