2013. január 14., hétfő

Átmenetiség..mert az eszem nem jött meg


Sosem érzem azt, hogy a szilveszter után valami új kezdődne. Szerintem minden folytatódik a maga útján. Fogadalmakat még mindig nem teszek, és az előző évet sem foglalom össze. Lehet, hogy hiba mert így látnám magam, de valahogy elfecsérelt időnek tartom, hogy átgondoljam mit tettem és mit nem. Szóval az idei év is munkával kezdődött, és csendes magánnyal. Aztán persze mégis csak úgy hozta a sors, hogy lett egy változás. Igazából már érlelődött a gondolat egy ideje, de a fodrászom vagy lebeszélt, vagy csak egyszerűen átgondoltatta velem a dolgot. Így első fellendülésre át is hívtam az első hétvégén. Aztán a nagy napom inamba szállt a bátorság és csúsztattam egy hetet. De eljött a napja. Persze napközben elérzékenyültem, majd este a művelet közben még jobban a fájdalomtól, bár biztos a lelkemre is hatott. Szóval mielőtt bárki is fellélegezne és azt mondaná: na végre megjött az esze.. Ki kell ábrándítanom. Terveim szerint jelen állapot átmeneti (10-12 hónap), és az eddigi 32 tincs helyett lesz vagy 80. Mert az eszem nem jött meg, csak épp szebbet szeretnék…


Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...