2013. augusztus 26., hétfő

Esélyek

Sokszor elgondolkodtató ki az erősebb, és ki a jó döntéshozó. Az ki több esélyt ad másnak, vagy aki az első hibánál, vétkezésnél odébb áll mondván kutyából nem lesz szalonna, vagy a vér nem válik vízzé. Szerintem mindkettő épp oly bátor dolog, hiszen aki elsőre odébb áll nem fél az újrakezdéstől, nem tart az újabb csalódástól. Aki pedig esélyeket ad, az nem csak a másikban tanul meg újra bízni, hanem önmagával szemben is egy harcba kezd, hiszen kutyából nem lesz szalonna és  a vér nem válik vízzé. Soha nem ítélkezhetünk a másik felett, és nem mondhatjuk meg hogy melyik a jó döntés. Kívülről mindig okosabbak vagyunk. Na ezeken felbuzdulva szombaton úgy döntöttem a komfort zónámat elhagyván nyitott leszek minden új magyar celeb-sztár jelöltre és meg is látogattam néhány perc erejéig  Flourt, Gigit, Majkát. Őszinte leszek Király Linda, vagy a vastagabbik Vastagra már nem vitt rá a lélek, elég volt a távolból hallani őket. Szóval Biri Lapcsánka fesztiválon voltunk. Kis település de annál nagyobb lelkesedéssel rendezett fesztivál, ami igen: ingyenes. Talán régmúlt diákszigetet emlékezteti ez a fajta lelkesedés. Mivel Flourról meg Gigiről semmit sem tudtam, így csak benéztem és tovább álltam. Sem zeneileg sem emberileg nem hatott meg. Na de Majka?! Ugye adott VV szerepléssel járó celebsége. Dopmannel való karrierje, és mondjuk meg az ő sajátos arcjellege. A zenéivel nagy bajom nincs, hiszen a slágerei minta magyar Eminem lenne, szóval nálam a hallgatható kategória. Így az első ütemeknél el is indultam a színpad felé. Na ez az az esély amit nem bántam meg. A zenészek előtt megemelem képzeletbeli kalapomat, mert értenek a dolgukhoz. És Majka? Hát ő pedig azt hiszem a celebséget kinőtte, és egyszerűen csinálja azt amit szeret, mert szereti ez látható és érezhető szinte tapintható volt. Persze nem fogok több Majka számot hallgatni, mint eddig, de egy nagy adag előítélettől megszabadultam. Vagyis ha lépni akarunk lépjünk, ha esélyt akarunk adni adjunk, mert a döntésünk helyességét csak az idő igazolja vagy cáfolja, s a valót úgyis csak mi érezzük legbelül, mondhat és tanácsolhat bárki bármit…









Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...