2013. október 10., csütörtök

Csak egyszerűen legyünk őszinték minden körülmények közt...

Vagyis mitől nő a nő? És mitől nőies? Élből jövő válasz: öltözködés, kinézet, smink. Vagyis egyértelműen a külsőség. Előre is leszögezem, ez az én blogom, én véleményem és senkit sem áll szándékomban megbántani, vagy ítélni egyszerűen csak elmélkedek, hogy lefoglaljam magam. Sokszor hallottam már, hogy öltözz nőiesebben, mert jól áll, alap smink nélkül ne indulj el, mert az is jól áll. S elismerem vannak időszakok mikor én is így élem meg. No de az alaptermészetes közegem mégis csak az acélbetét vagy edzőcipő, és nadrág és a bicajjal tekerés a munkába. Valóján ez a természetem, ebben érzem jól magam, minden erőlködés nélkül. S igen van megjelenős bakancsom un. kiöltözős, és van tipikus koncertre való. És igen a szandálokban is a sportosat szeretem, mert abban érzem jól magam. Én akitől érettségin az elnök megkérdezte, tehetek valamit hogy könnyebben menjen a vizsga. Egyből rávágtam, zavarja ha kilépek a magas sarkú cipőmből? Visszakérdezett, hogy ha leveszi jobb lesz Önnek, mondtam mennyei lenne. Erre azt mondta, hogy rendben tegye. Szóval ott 19 évesen lehetett már tudni, hogy mi a pálya nekem. No de vissza a valóságba. Igen elnézem a velem egykorú nőket, látom, hogyan illene kellene öltözködnöm. De hogy ettől lennék pl nőies? Szerintem egy nő a viselkedésével, természetével lesz nőies. Az odafigyelésével, a törődésével, kedvességével és szeretetével. Mert hát lehet valaki egy GI Jane aki a katonaság színeiben szolgál, és egyenruhát hord, és lehet keményt, s játszhatja hogy na őt ne tekintsék nőnek, mert mégis csak egyenjogúság, de ha kinyitják az ajtót neki, ha őt kínálják meg bármiből legelőször akkor azért csak megjelenik egy kis elégedettség. Mert igen jól hangzik és igaz is, hogy a legtöbb munkát egy nő épp úgy el tudja végezni mint egy férfi, no de akkor is van nő és férfi. És ezt igazolja az is hogy vannak akik magukra erőltetik a megjelenési formákat, de  nem tudnak menni a magas sarkúban, nem tudnak egy szoknyában viselkedni, s mikor megszólalnak érzed hogy az összhang nem valós, nem természetes csak egy társadalmilag erőltetett forma. És még van a harmadik fajta két kiló sminkkel közlekedő alig 30 kilót nyomó, felnőtt arccal rendelkező gyermek testben élő egysejtű szinten vegetáló fajta. És mindegyiknek meg van a saját hangulata, a saját varázsa, de nehéz szerintem a külsőségekhez igazítani a nő fogalmát. Egy nő csak egy férfi mellett tud nő lenni: a szeretetével, odafigyelésével, törődésével, mert csak annak tud adni, akitől kapni is tud. Örök igazság, minden emberi kapcsolat ha tetszik ha nem adok és kapok üzleten alapszik, ha ki mondjuk ha nem. Nem vagyunk önzetlenek, és szentek és önfeláldozóak. Csak egyszerűen legyünk őszinték minden körülmények közt. 

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...