2014. november 5., szerda

Történések

Nincsenek világot megváltó gondolataim, de eszembe jutott, hogy van egy blogom és van aki mindennap ránéz és csak vár és vár. Mert persze véleményem azért van mindenről, csak a tavaszi lustaság ősszel ért el hozzám, így az agyamból telepatikus úton nem tudtam átadni ezeket. Na de nézzük szép sorjában, ha nem is időrendben.

Netadó, jogdíj és Csapda

Nagyszerű ötlet. Egy perc töredékéig el sem hittem, hogy a 21.században van akinek ilyen ötlete támad. Persze özönlöttek kedvenc közösségi oldalamon a jobbnál jobb poénok. Persze a legtöbbet kínjában szülték meg az emberek. Sebaj közben szerveződött több nagy tüntetés. Nos engem is felháborított a dolog, de.. De kérem ilyenkor van összefogás? Hirtelen megmozdulás. Most komolyan? Mi magyarok a netadó miatt fogunk kormányt váltani? Kit érdekel a caffetéria nagy megadóztatása? Vagy a nyugdíjak nem emelése? Vagy a gyes/gyed változás, vagy tudom is én hogy mi minden nagy horderejű dolgok történnek. Nem az alap megélhetési megvonások, csökkentések miatt nem vonulunk utcára. Na de ha a szórakozásunk forog veszélyben akkor igen? És persze van akit meghat a dolog, hogy a filmipar, a mozi, a zeneipar mind-mind veszteséges a letöltő oldalak miatt. Erről csak annyit, ha megfizethető áron adják az ember megveszi. Legalábbis én megvettem az új Tankcsapdát. Persze nem volt egyszerű. Hiszen Szegedre utaztam. Kerülővel elmentem egy Mol kúthoz, mert valahogy egyik sem esett az utamba. Húztam a bőröndömet magam után, kissé fanatikusnak tűnhettem. Majd mikor megtudtam, hogy már elvitték az utolsó darabot is reménykedve kérdeztem, hogy vajon meg tudják-e nekem mondani, hogy az Algyői úti kúton van-e. A válasz igazán meglepett: annak nem tudjuk a telefonszámát így nem tudom megkérdezni. Hmm. Szemöldököm a homlokom tetejére ugrott mert hát ez egy cég, vagy mégse? Sebaj vannak jó ismerőseim és egy két telefon, a cd pedig félre is lett téve. A másik segítségem pedig meg is vette. Mert nem ismerek akadályt. Szóval jogdíj ide vagy oda, ha ésszerűség határán belül van akkor igenis megveszi az ember. De ugye senki nem gondolja hogy 4000 Ft-ért megvettem volna?



Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...