2015. február 24., kedd

Örök szerelem - India

Emlékszem mikor először útnak indultam jóbarátom feltette a nagy kérdést: teljesül az álmod, mi lesz ezután? Egy kicsit elgondolkodtam, hogy az évek során mennyire akartam és vágytam Indiába. És igen ha odajutok, majd vissza akkor hova tovább. És emlékszem a percre mikor rádöbbentem: ebből sosem lesz elég. Eljutok egyszer és akarok még egyszer. És eljutottam másodszor és akartam harmadszor is. És most negyedszer épp úgy akarom, mint akkor legelőször. Épp egy éve mikor újra a Szent Földre léphettem, minden olyan ismerős és mégis minden olyan érdekes volt akkor is és lesz majd remélem jövőre. Valahogy azt vettem észre, hogy csapatunkban épp úgy elindult egy emlékezés, mint bennem, mert megszaporodtak és előkerültek nem látott képek az ottlétünkről. Mindenki boldog hogy részese lehetett és mindenkinek elszorul a szíve, hogy most nem lehet ott. Sokan (ahogy én is) már visszatérésemkor elterveztem miként gyűjtöm újra össze a pénzt, ami szükséges álmaimhoz. És hogy könnyű-e lemondani a jóléti, tengerparti, vagy bármely más vízparti nyaralásokról ebben a 2-3 évben? Nem az. De hogy megéri-e? Igen bizton állíthatom, hogy igen…


Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...