2015. május 10., vasárnap

Itt vagyok én VV Zsu..

Ennek a hírnek igazán örültem, bearanyozta a napomat. A VV szériákkal az az egyik legnagyobb bajom, hogy ha vége is a műsornak, akkor még hónapokig lehet hallani az önjelölt celebekről. A vicc az egészben, hogy soha nem a nyertesről. 

Na de, hogy VV Zsu mindezt dalban mondja el, (nem osztom meg az elérhetőséget mert a végén még rekord nézettséget dönt) még nagyszerűbbé tette szürke hétköznapjaimat. Először azt hittem, hogy poén. Aztán utána olvasva szembesültem, hogy ezt ő komolyan gondolja bár tudja, hogy se hallása se hangja (nekem sem, és nem is mutogatom azt amim nincs). Na ezek a tények L Mikit aki bulizik pam-pam kicsit sem zavarta, így írt egy nagyszerű szöveget és hozzá bekapcsolta a szintetizátorát. Utóbbival nem lenne gondom, hiszem a Depeche Mode is korszakot alkotott ezen hangszerrel (persze azóta rájött a dob+gitár nagyszerűségére). 

A dalszöveg értelmezéséhez nem kell semmi iskola, de szerintem még óvodai végzettség sem. Megtudjuk, hogy itt van VV Zsu, és hogy telhetetlen, na meg szingli és boldog, a vodkát pedig naranccsal issza, jah meg persze „belevalló” szigorúan két L-el, mert egyfelől így jön ki a dallam, rím és mert hát L Miki is így használja. Tény, hogy a szöveg egyszerű, ami nehezíti, hogy szinte érthetetlenül dalol a lányka. 

Sajnos a „telhetetlen minden húz”-hoz többször meg kellett hallgatnom a mű elejét (én már csak ilyen mazochista vagyok). Közben rájöttem, hogy a szöveg nem is fontos, mert bármivel helyettesíthető pl az orrszarvú szóval is, ha nem jön ki akkor az uuú legyen megnyújtva és már mehet is tovább a party. 

Jah és annak is igazán örülök, hogy ezzel majd hívják haknizni és százezreket kereshet, amivel majd megműtetheti magát, mert hát ha az eszével, hangjával már nem arathat sikert akkor adjunk a küllemre.


És hogy mi „fáj” a legjobban? Hogy VV Zsunak gyermeke van, aki tőle tanul mindent…

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...