Hazaérkezvén Indiából
szembesültem fényképezőgépem betegségével. Nyakamba vettem és elindultam a
városba. Két helyre mentem, és mindkettő azonos választ adott: Budapest Nikon
szakszerviz. Ez leginkább a pénztárcámnak fájt, már maga a gondolat is. Kedvenc
kollégám barátnőjét bíztam meg eme nemes feladattal, hiszen ő úgy is sokat van
Budapesten. El is vitte: elég komolyan hangzott a dolog. Maga a bevizsgálás
3800Ft. Majd írásban küldenek egy árajánlatot a javításra, és ha ezt elfogadom
akkor következik a javítás. Szóval vártam mailt. Másfél hét után nem bírtam
tovább és telefonáltam. A hölgy közölte, hogy küldtek nekem már mailt, bár a
feladó neve: noreply. Na persze ezt a szemfüles spamszűrőm meg is fogta.
Miközben a hölgy újra küldte én a spamek közt megleltem. Javítás összege
10000Ft. Hát kb ennyire számítottam. Ezután jött egy meglepetés ugyanis a hölgy
újra küldte a mailt, de az 6500 Ft költséget tartalmazott. Nem is értettem,
mert a számlaszám azonos volt. Valamint még ez tartalmazott egy 2000 Ft-os
szállítási költséget. Nem voltam rest szóltam is azonnal. Így a javítás 4500
Ft-ba került. A gépem azóta itthon van. S hogy lett a 10000-ből 4500? Jó kérdés…
az első kép: moon |