2012. augusztus 21., kedd

Sankirtana élmény


Tegnap sikerült pár könyvet is osztanom. Egy közülük maradandó volt. Odajött egy férfi, meglátta a Bhagavad-Gitat, s elmondta: elkezdte olvasni de vissza kellett adnia. Kérdezte mennyi? Mondtam 1500. Elment. Gondoltam egyet, megfogtam a könyvet s utána mentem. Ott áll társaival és épp mesélte hogy megvan az a a könyv, amit egyszer már elkezdett olvasni. Odaléptem, s mondtam: csak most csak itt csak neked 800. A férfi asszonyára nézett, aki nemleges választ adott neki. Én ránéztem, és határozottan annyit mondtam: ez az utolsó esélyed. Megvette, mert tényleg ez az utolsó esélyünk… 

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...