2012. augusztus 18., szombat

Thai


Szegeden járva ismét ellátogattam kedvenc masszázs szalonomba. Most egy egyszerű hát és vállmasszázst vállaltam be. Hát, már az első nyomásra elkezdtem ropogni, s ez a továbbiakban sem változott. A thai lány térdelt, öklelt és mindent megtette annak érdekében, hogy Istenkét hívjam segítségül: legyen már vége. Az összes csillagot láttam az égen. A végén ülve nyújtogatott: szerintem az egész szalon az én recsegésemet hallgatta. Végül aztán 2 kilóval könnyebbnek éreztem magam. Persze vágyakozva néztem páromat, aki egy gyengéd lábmasszázst vállalt be, s még aludni is volt közben ereje…

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...