2020. szeptember 11., péntek

Egy koncert ami nem..

..nem a vírusról szólt. Március végére terveztük, de jó volt ez szeptemberre is. 

Sold out, jelentsen bármit is, mert 500 fő nem volt, vagy ha igen akkor én nem láttam. Csak mellékesen megemlítem, ha már tartani kell a másfél métert, akkor miért is „kisterem”?! Persze valljuk be egy nagy teremben sem tartaná be senki a másfél métert, mert mindig elől történnek a dolgok. Nincs úgy mindenki, mint én, hogy hátul is jól érzi magát, hogy ott is lehet ugrálni, táncolni, énekelni és csak úgy élvezni azt, ami van.

Nos Elefánt. Nem olyan rég fedeztem fel a zenekart. Pár éve. És jók, igazán jók. Frontemberük meg aztán végképp "jófej", még a közösségi oldalon is. A szövegeik persze érfelvágósak, de fene az ízlésemet.

Aztán persze ott van a „bazdmegdeszép” strófa, amit igyekeztem megörökíteni. Nos aki nem ismeri, az nem hallja, aki ismeri az meg tudja, így a hangszóró melletti felvételt nem osztom meg, mert nekem jelent valamit, és annak akinek eddig sem jelentet semmit sem, ezután sem fog.

Sold Out! 30 % maszkban, a maradék anélkül. Lehet követ dobni ránk, hogy felelőtlenek vagyunk. Jelentem hőmérő teszt negatív (hála a jó égnek szonda nem volt), maszkban léptem be. Nem vegyültem, csak egy kicsit. Nem köpködtem, mert vírus előtt sem tettem, így most sem. Nem ölelkeztem, nem puszilkodtam, pedig eskü mindenkit IS szerettem. Azzal jöttem, akivel érkeztem. Jelentem igazán jól viselkedtem.

A koncert pedig olyan volt, mint mindig, sem több sem kevesebb. Ja de több, mert ebben az évben ez volt a negyedik koncertem, ami valljuk be igazán kevés..nekem!

Volt mikor hátul ugráltam, volt mikor elől, és közben volt időm a pultos lánynak a parfümöm nevét is elárulni..mert kell annál nagyobb dicséret, ha egy nő imádja az illatod?! Na "ugyehogy", ugye?

Aztán vége lett. Vártam, hogy kapjak autogramot, mert vettem cd-t. Igen, elmondhatom, hogy az Elefánt az egyetlen zenekar akinek a lemezei megvannak. S hogy miért? Egyszerű..úgy érzem ennyivel tartozok nekik. Vártam, de nem jöttek, így a road aláírta. Mondta, hogy ő senki, én mondtam, hogy dehogynem. Szóval egyedüli rajongó vagyok, aki a roadtól begyűjtött egy autogramot. Persze a koncert előtt ott volt mellettem minden tag, de annyira gyakorlott rajongó vagyok, hogy eszembe sem jutott, hogy fellépés előtt is lehet autogramot kérni..

Összegezve: kicsi, jó és magyar..és a miénk, mert szeretjük:

„Lekapcsolom a lámpát a városban ne félj!

Túl sok ablakból szűrődött ki a fény.

Mindenkit megkerestem álmában: - beszélj!

Mondd, hová rejtettetek el mindent, ami szép?

Azt hazudták, hogy nem vársz majd rám, csak egymás

hátát bámulnánk,

És egyre csak hűlt a levegő: - én és Ő, tél és ősz.

Két dimenziós maradtam, nincsen már időm.

Két dimenziós maradtam, csak Tél és Ősz”


Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...