2015. július 9., csütörtök

A szolgáltatók rémálma

Igazán hülye szokás, hogy a szolgáltatók csak  az új ügyfeleknek adnak kedvezményeket. Persze értem én, hogy őket még be kell etetni, de a régiekkel ki törődik? Hát vettem a fáradtságot és besétáltam kedvenc net és kábel-tv szolgáltatómhoz és kifejtettem véleményemet. Melynek végeredménye az lett, hogy kaptam 20% engedményt és gazdagabb lettem egy telefonkábellel. Mondtam is a hölgynek nekem ugyan nem kell, de ő kötötte magát, hogy nekik biza azt be kell oda vezetni. Mondtam, de jó mert ehhez én nem kellek hiszen okosban van nálam megoldva: egy cső a falban az ajtó felett, oda szépen betolják és ennyi. Hát ketten is összedugták a fejüket, az egyikük szerint minden kábelt cserélnek!? De ember, nálam a netkábel is csak 20 cm, mert egyből megy a routerbe és ha bíznék a lépcsőházban járkálókban, még a routerem is kint lenne. De nem, ők tudják. Lány szerint egy elosztót kapok és abból jön a telefon is. A fiú szerint pedig nem úgy van az, kábelcsere és méterenként 60 Ft. Láttam, hogy itt mindenki okosabb nálam, és bár nem győztek meg, de oké elfogadom nekik illik jobban tudni. Következő lépésként időpont egyeztetés a szerelői munka miatt (de még mindig nem hiszem hogy ehhez otthon kell lennem). Természetesen konkrétan csak a napot tudják megmondani, aztán jön a 8-12 vagy a 12-16 közötti intervallum. Ekkor már közöltem, hogy munkás nő vagyok, és én ugyan nem veszek ki egy szabadnapot csak azért hogy rájöjjek én nem is kellek ehhez. Na de kuss a neve annak aki kedvezményért hisztizett. Persze megjegyeztem, hogy ha egyszer beszállok a szolgáltatói iparágba (net és tv na meg telefon) akkor nálam bizony a szerelők két műszakban dolgoznak majd: 6-14 és 14-20-ig és így minden más cégtől elszedem az ügyfeleket. A pult másik oldalán nem nevettek, pedig én ekkor már jól szórakoztam. Na de lett egy időpont és szereztem felügyelőt is. Így boldogan hazatérhettem a kedvezményemmel.


Azt ugye mondanom sem kell, hogy a lakásban semmit sem szereltek, csak épp benéztek, mert hát ott van az a bizonyos vezetékcső a falban, az ajtó felett a lépcsőházban, ahogy mondtam és az elosztót sem a lakásomban helyezték el. De legalább tudom, ha állás kell, megyek hozzájuk, mert már most nagyobb szakmai tudásom van , mint a bent ülő ügyfélszolgálatosoknak. 

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...