2012. április 11., szerda

Locsolkodónk


Nincs is annál jobb amikor pozitív visszaigazolást kapunk arról amit csinálunk. Egy egy megerősítés és érzem jó úton haladunk. Most például egy húsvéti locsolkodó okozott örömet. Pedig aztán nem szeretem a húsvétot. Szóval este a házunknál található Coop boltnál beszélgettem, mikor egy ismerős arc közeledett felénk. Majd köszönés után megkérdezte emlékszünk-e rá? Persze, hogy emlékszünk, hiszen ő az egyik rászoruló aki bár listán nem szerepel, de alázattal és türelemmel megvárja, míg sor kerül rá. Először megköszönte, hogy segítünk neki, s megkérdezte, hogy nem tudnánk-e többször is ételt osztani. Hát belemehettem volna a részletekbe, hogy hol is tartunk ez ügyben, de nem tettem, csak sajnálattal közöltem, hogy nincs rá keret. Majd elköszönt, aztán visszalépett és megkérdezte: szabad-e locsolni? Szigorúan a kézfejünkre öntötte. Majd mosolyogva közölte, hogy most már biztos nem hervadunk el. Hát ez biztos. Köszönjük szépen!

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...