2012. április 29., vasárnap

Egy nap


Szerintem léteznek olyan filmek, amiknek egyszerűen nem kell tudni a végét. Hiszen ha leülünk egy filmet megnézni, általában – legalábbis én – a valóság elől szeretnénk menekülni. Hangulataimnak megfelelően választom a filmeket. Így amikor egy kis rózsaszínre vágyom, akkor keresek egy romantikus alkotást. Tisztában vagyok azzal, hogy mindent az élet szül, hogy lassan már nem a filmekből veszik az emberek az életmintát, hanem a filmek készülnek az élet alapján. Viszont ki az aki nem szeret humort, kedvességet és beteljesülő szerelmeket látni. Így szépen elhisszük, hogy létezik ilyen. S miközben ringatózunk, a rózsaszín habtengerben, elfelejtjük hogy mi is a történet vége. Az élet vége.  Szóval épp átadtam magam a megnyugvásnak, a boldogságnak és az érzelmeknek amikor jött egy teherautó és bumm. Értetlenül ültem, hogy ez minek kellett? Hogy miért nem hihetem azt hogy mindenki boldogan él amíg meg nem hal. Persze közben rájöttem: nem a filmekből lopjuk az életet, hanem az életből jönnek a filmek. Tanács: az Egy nap című filmet 1:20-nál állítsd meg!

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...