2012. április 10., kedd

Visszatérés...

Érdekes azt hittem, hogy az ébredéssel gondom lesz, hiszen közel 2 4órát nem aludtunk az utazás miatt. Ettől függetlenül, mint akinek muszáj: 4-kor kipattant a szemem. De nem csak nekem, hanem páromnak is. Így gyorsban kiválogattuk az ajándékokat, amiket a központba szántunk: mahák, kavacsák, füstölő, könyv, keksz és persze Jagannatha hűtő mágnes.  A vásárol ruhákat is szétválogattam színek szerint, s egy adagot be is tettem. Tudniillik az indiaiak nagyon durva ruhafestéket használnak: még többszöri mosás után is fognak. Így elindítottam egy adagot. A munkára hangolódás nem annyira sikerült, s közben a lázam is felment, köhögtem is. Döntöttem, három  nap táppénz. A napok így egyhangúan teltek: ágy, alvás, tea, mosás, teregetés. Pénteken ismét dolgoztam, de nem lettem jobban. Így hétfőn antibiotikumot kezdtem szedni. Na meg az Indiából hazahozott köptetőt. Ez a kombináció bevált. Húsvétra minden bajom elmúlt, bár annyira nem éreztem jól magam, hogy hazautazzak. Meg a húsvét nem is az én ünnepem. A magam részéről vettem egy kinder tojást páromnak (hátha eszébe jut meglocsolni). A menü is egyszerű: töltött paprika, joghurt torta. Mindezt magamtól. Igaz a házi sajthoz kellett némi segítség. Az Uraknak megvettem első tavaszi virágukat: 2 nap alatt elhervadt. De lassan jön a virág és gyümölcs szezon, így mindig tudok venni nekik egy-két meglepetést. A mosással is végeztem. Persze nem úsztam meg összemosás nélkül, de hát számítottam erre. Szóval közel két hét alatt visszarázódtam a való világba.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...