2017. január 2., hétfő

Új-régi valami folytatódik


Gondoltam örvendjünk, hogy vége a 2016-nak. Persze annak is örvendhetünk, hogy elkezdődik a 2017. A számmisztikusok szerint a 7-es szám igazán jót jelent. Tudjátok, a három darab 7-es a bankjegyeken milliomossá tesz. Ezzel nem a számmisztikában hívőket akarom bírálni, mert tőlem aztán bárki bármiben hihet. De most azt ígérik, hogy amiről 2016-ban álmodtál, az 2017-ben megvalósul. De mi van azokkal akik nem igazán jóról álmodnak? Mert ha minden, akkor ez is! Ez a bajom a milliószoros napokkal is. Szóval most amúgy is bajban vagyok, mert elsején mostam és teregettem. És a néphagyományok szerint ez nagyon rossz jel, viszont ha a 7-es számjegy annyira pozitív, akkor csak egyensúlyban lesznek a történések. 

Hiszem, hogy 2016-ban is mindenkivel történtek jó dolgok és rosszak is. Csak az előbbiről nem veszünk tudomást, az utóbbiról annál jobban. Hiszen nem értjük, hogy ugyan miért, amikor én olyan jó vagyok, és tudom, hogy nem ezt érdemelném. Nos, azt hiszem mindenki követett el már valami rosszat: szerettük el más szerelmét, bántottunk meg szavakkal, tettekkel akarva akaratlanul másokat, voltunk igazságtalanok, ítéltünk elsőre stb. Szóval nincs itt tabula rasa, de ha mégis akkor egyből jön a pára és oda a tisztaság. És amúgy is én igazán rossz voltam már január elsején: nem ettem lencsét, de nem dobtam ki semmit sem és baromfit sem ettem. Bár tény, hogy sertést sem. Ha jól számolom, még mindig nullán állok. Ohh a fenébe, nem vettem fel piros fehérneműt, mert azt mondják az öregek, ha január elsején piros fehérneműben vagy úgy, de úgy megtalálod az igaz szerelmet, hogy csak na. Ajjaj! De megnyugszom, mert az a bizonyos 7-es szám, csak teszi majd a dolgát.

És akkor a fogadalmak! Ma megtudtam, hogy nem az a fontos, hogy mikor és mit, hanem a kitartás a lényeg (már érdemes volt nézni a tények extrát). Megnyugodtam, nem baj, hogy december 31-én semmi sem jutott az eszembe, mert január 15-én is tökéletes lesz az ígéret, a fogadalom. Addig majd jól kitalálom. Persze cseppet sem zavar, ha valaki fogadalmat tesz, itt most rólam van szó. Na de akkor mit is jelent az óév búcsú és az újév köszöntő számomra? És itt sóhaj. Semmit: van, volt és lesz. Mert leülhetnék és mesélhetnék, hogy mi minden történt velem: új munka, új emberek, sok fesztivál, még több koncert, ételosztás stb stb. Ja és én tényleg tudom mit teszek 2017-ben: ételt osztok, több koncertre megyek, sok fesztiválra, új embereket ismerek meg és ha új munkám lesz állok elébe.


Összegezve minden úgy lesz ahogy lennie kell, mert ez a karma. Kicsit javíthatunk a helyzetünkön, de azt kapjuk amiért tettünk annak idején valamit, legyen az jó vagy rossz. Csak ugye a rosszat valahogy jobban megjegyezzük..

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...