2012. november 14., szerda

Fesztiválozás


Szombaton délben indultunk is. Még beszaladtunk cukrot venni és aztán irány Somogyvámos. Megállapítottam messze van. Na de megéri. Hat körül értünk oda. Szállásadónk már fel is adta, de mondtam: ha megígérjük akkor megyünk. Gyors vacsi és indulás a templomba. Épp egy bhajanra léptünk be. Még láthattuk az Urakat mai ruhájukban. 

Aztán eltűntek a függöny mögött. Majd következett a Damodara astaka. 

Végre nem magányosan tartottam: emberek közt csak jobb. Aztán az Urak is visszatértek, így még lett egy kis ráadás bhajana. 

Jót is aludtam függetlenül attól, hogy nem a saját ágyamban voltam. Vasárnap reggel hatkor már a templomban voltunk. Csak úgy repkedtek a japa körök. Majd nem bírtunk az éhségünkkel így a kocsiban egy gyors reggelit követően csatlakoztunk a kirtanhoz. Az Urak ha lehet ilyet mondani még szebbek voltak, mint tegnap. 

Aztán volt abishek, ilyenkor tejben vajban és minden jóban megfürdetik Govardana Lal-t. 

Később meglátogattuk a bocikat, majd jött a felejthetetlen édesség áradat és a giri-pujeyam dal. 



Aztán pedig a lakoma. Majd a visszaút, ami szintén hosszú volt. Jövőre azt hiszem három napot szánunk egy fesztiválra: kell a felvezetés, a részvétel és a levezetés.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...