2014. január 31., péntek

Mea culpa

Minden VV szériába belenézek, volt amit végig is néztem, vagy valamilyen formában nyomon követtem. A hatodiknak csak bejátszásait láttam, mert nincs olyan adóm amelyik fő műsoridőben adja, energiát meg nem fektetek abba hogy hozzájussak a napi epizódokhoz Így egy ideig elgondolkoztam, hogy egy részt csak megnézek, hogy ne írjak ismeretlenül. De minél több infó jutott el hozzám balról-jobbról, egyszerűen nem vitt rá a lélek, nem tudtam rászánni magam. Így abból a pár mondatból tudok véleményt alkotni amit el-elcsíptem:
  • abba hagytam az iskolát a 8 osztálynál, mert tudtam, hogy celeb leszek.
  • azért költözök, be mert ha kiköltözök én leszek a király
  • nem azért költözök be hogy bikiniben tusoljak
  • ha megnyerem a fődíjat Hawaii-ra utazok, pizzát eszek és thai lányokkal leszek


Hát így elsőre ezek ragadtak meg egyre kisebbre szűkölő agyamban. Mindre büszkék lehetnek a szüleik, és szerintem azok is hiszen ezeket az értékeket valahonnan hozniuk kellett, és mint én, ők is csak a családból és barátokból tudnak „táplálkozni”. Szóval elnézve a felhozatalt, itt mindenki szép, menő, vagány, szabadelvű, szabad szexualitású fenegyerek, izomaggyal, mély dekoltázzsal, de mindenekelőtt magas IQ-val rendelkezők. Igazából nem tudom eldönteni, hogy ezt a média komolyan gondolja-e, hogy a követőik, nézőik csak szórakoznak, vagy tényleg véresen komolyan veszik a játékot és szavaznak, és szurkolnak és rajongói táborokat alkotnak. Azt sem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek, mert évről évre azt mondtam, hogy az előző szériában még voltak értékelhető emberek, egyéniségek, szerepet játszó taktikusok. Félek, hogy a VV7-nél is majd így tekintek vissza a mostaniakra. Tényleg félek, hogy a következőhöz már ez is értékelhető lehet. Tény, hogy a média nyomja, így ha tetszik ha nem valamiért az embereknek tényleg erre van igényük, mert ha senki nem nézné, ha senki nem beszélne róla (még én sem) akkor a villa lakók csak élnének és lennének. De nem. Ez egy fejlődő iparág, a média csúcspontja mikor a minden nőt becserkésző és elcsábító férfigépezet összetörten az ágyon ül és sír mert fél a pókoktól. Vagy épp az izmoktól duzzadó egybe nyakfej aki szintúgy minden nő álma villán kívül és belül, ül és sír mert hiányzik neki a barátnője, pedig a beköltözés előtt bizton állította, hogy neki élete a nők, a buli, a csajozás. Jah hogy van egy állandó is? No ez kimaradt a meséből, mert hát egy machonak ez már nem fér bele a bemutatkozó videójába. Összegezve ismét gazdagodunk celeb alapanyagokkal, remélem nem kezdenek el énekelni, mert az VV Zsófinak sem sikerült. Persze mind színész vagy egyszerűen celeb akar lenni. Azt hiszem ahhoz hogy a szó szoros értelmében celeb legyen valaki, azért tennie is kell. Mondjuk minimum egy Hilton családba születni és élni. Tehát rajta fiatalok csak így tovább, de van egy mondás sz@rból nem lehet várat építeni…

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...