2012. január 16., hétfő

Gauranga Évi és Viktor

Vállaltam már egyszer egy esküvői fotózást, de az csak a polgárira szólt. Ezzel szemben ez a mostani, egy egész napos elfoglaltság. Délután kezdtünk a Nagy Erdőn a Békás-tónál. Békát nem láttunk, kacsákat annál inkább. Onnan az egyetemre mentünk, ahol meglepően sokan voltak, de valójában senkit nem érdekelt, hogy mit is csinálunk mi ott. Következett a polgári, majd templomi esküvő. Végre eljutottam egy görög katolikus templomba, ahol sajnos szint úgy hideg volt mint más katolikus templomban. A szertartás szép volt, nem gyári így kiélhettem fotós vágyaimat. Ezután pedig jött a dínom-dánom, ahol már tudásom csekély ahhoz, hogy profi képeket készítsek, így szinte csak csattogtattam, hogy minden jeles pillanatról legyen egy kép. Mert igen, az egészben a legnagyobb felelősség, hogy a család az én képeim által emlékezik majd… Sok boldogságot Évi és Viktor!

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...