2012. január 16., hétfő

Sign

Szegeden sokszor nosztalgiázok, s közben pakolászok. Most olyan felfedezést tettem, aminél szavunk elakadt. A Nap szimbólumot sokan szeretik. Jó magam a melegsége, vidámsága és a színe miatt. Sosem gondoltam bele vallási vagy akár jelképi értelmébe. Így legalább két napmedált fel tudok idézni emlékeimben, melyeket éveken keresztül nyakamban hordtam. De sosem láttam azon túl, hogy egy mosolygós napocska szemmel és szájjal. De most láttam azt amit eddig soha: mindkét Nap homlokán ott díszeleg a tilak. Sőt nem csak tilak, hanem bindi is. Próbáltam emlékezni, hol jutottam hozzá, honnan van. De olyan rég volt már hogy hozzá jutottam, hogy nem emlékszem. Kutattam a neten is, de a gourangás matricán kívül nem találtam hasonlót. Ez olyan lehet, mint amikor Spanyolországban hozzájutottam táskámhoz, melyen szintén egy Nap van, s csak évek után vettem észre, hogy közepén egy ohm jel van. Vajon hány ilyen jel mellettem mentem el, vagy éltem évekig észrevétlenül?

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...