2012. január 26., csütörtök

Reggeli gondolatok

"Amint a megtestesült lélek állandóan vándorol ebben a testben a gyermekkortól a serdülőkoron át az öregkorig, a halál pillanatában is egy másik testbe költözik. A józan embert azonban nem téveszti meg az efféle változás." Bhagavad Gita 2.13


Szeretem a képeket, és szeretem azokat a pillanatokat amik be-be villanak egy kép láttán. Közel három hete minden reggel a buszon utazván 4-5 verset olvasok el a Bhagavad Gitából. Régebben zenét hallgattam, hogy kikapcsoljam a külvilágot. Nem igazán szeretem a felületes beszélgetéseket. Aztán jó ideig japáztam séta vagy utazás közben. Most pedig olvasok. Egyfelől így is kizárom a külvilágot, s bízok abban hogy valami rám is ragad az egészből. S tényleg működik, mert nap közben felvillan egy egy gondolat az olvasottakból.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...