2012. július 1., vasárnap

Egy rövid hétvége Szegeden


Ha munkából egyenesen indulok bárhova, egyszerűen nem megy az összpontosítás. Lélekben ilyenkor már úton vagyok, vagy épp megérkezem ahova tartok, még ha tudom is hogy jó pár óra választ el a céltól. Szóval ismét egy hátizsákkal indultam a munkahelyemre, és 14:00-kor már a felüljárón sétáltam az állomás felé. Az utazás mindig több tényezős: ha tél van a hó miatt késünk, ha nyár van akkor a sínek olvadoznak. Ha pedig ősz vagy tavasz akkor esetleg gázolás történik. Most volt egy vonalszakadás és egy gázolás. Valahogy mégis a kettő közé kerültem, így Cegléden elértem a csatlakozást és alig 10 perc késéssel Szegedre értem. Egy negatívum volt: a légkondi nem működött. A hétvégén nagy találkozások, nagy beszélgetések zajlottak. Persze nem hagytam ki a sportszelet ízű fagyit sem, sőt lett egy új kedvencem: mákos. Jah és 41 fok volt a teraszon: perfect… 

még illata is van

az anyukám új haja..na és Ő

a kutya is tudja: inni kell!!!

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...