2019. szeptember 18., szerda

Amikor azt hiszed nincs lejjebb, pedig de


Amit biztosan megtanultam az elmúlt években, hogy a magyar vonatok kiszámíthatatlanok. És amúgy sem volt kedvem közel 4 órát utazni a „fellépő” szerkómban..Örülök ha élek és túlélek. A vonaton ülve volt időm gondolkozni. Na nem azon, hogy jól döntöttem, hanem hogy miként élem meg, vagy éli meg mindenki más. Mert igen egyfelől nézhetjük bukásnak, hiszen fene nagy tervekkel költöztem Debrecenbe és mi lett belőle? Mit tudok felmutatni, nem is csak a nagyközönségnek, hanem leginkább önmagamnak. Nos nézzük! Éltem 3 albérletben, lett egy lakásom egy házasságom és egy válásom. Közben dolgoztam, pénzt kerestem, utaztam (megéltem álmaim), ételt osztottam, segítettem és sokakat megbántottam és sokakat meg nem. Sokaknak ennyi sem adatik meg.

Tehát hogy bukás vagy nem, azt döntse el mindenki maga, mert engem nem érdekel. Igen felszámolás előtt áll 13 évem, igen lesz ami/aki hiányozni fog és lesz ami nem.

Nem fog hiányozni az aki, csak az rosszat látja, az aki a többi jót elfelejti mert csak az-az egy negatívum marad meg, mert az ad erőt, mert az erősíti az egot, hiszen a jó természetes, a rossz pedig felér egy világvégével. Nem fog az hiányozni, hogy a bajokat/problémákat nem lehet megbeszélni, hogy a képzeletbeli szőnyeg alá kell seperni, mert majd elmúlik. Csak szólok: nem múlik el, csak elmélyül!

De hiányozni fognak, akiket szeretek még akkor is ha ők épp nem szeretnek. Hiányozni fognak, akik mellettem voltak/vannak jóban és rosszban. És azok is akiknek én adtam, akikért tettem még ha tudom is hogy soha semmit sem tettem önzetlenül. Sajnos ez van: olyan mint önzetlenség nem létezik. Egyszer behajtjuk azt, amiért bármit is tettünk. Ez van, ezt vagy elfogadjuk vagy nem de ez van..ennyi! 

Igazán felemelő és állásinterjúra sarkalló gondolatokkal szálltam le a vonatról. Szembesültem vele, hogy már semmire sincs időm. Gyors gondolkodás: választásom egy ebéddel egybekötött gyors átöltözés és némi smink a mosdóban ötletre esett. Fáradtságom jeleként fogtam fel azt, hogy kb a 13-dik kódbeütésre sikerült bejutnom a mosdóba.  Hogy mit gondoltok rólam bevallom nem érdekelt, sem akkor sem most, mert van amin nem tudok változtatni.

Az interjúról kilépve azon gondolkoztam, hogy de balf@sz vagyok, hogy háromnegyedes ujjú blúzban jelentem meg, mert így nem csak sejthető az alkar tetoválásom, hanem épp hogy az arcába nyomom mindenkinek. Majd hangosan felnevettem a villamoson, mert takarhatom én bármivel is az alkarom, ha ott a másik a tarkómon.

A csövességet folytatva egy padon szandált cseréltem, majd elindultam felderíteni az első lakást.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...