2019. szeptember 16., hétfő

....mert kutyával és gyerekkel bármi IS eladható..na meg dekoltázzsal és még jobb: őszinteséggel


A döntést követően kivitelezés. Fő kérdés, hogy magam uraként hirdetem keresek egy ingatanost, aki ugyanazt teszi mint én csak pénzért. Szeretem azzal áltatni magam, hogy én irányítok így lakás takarítás és összepakolás után készíthetem a fotókat. Nehezített pálya, hiszen kutyatársam pár hónapig az ajtófélfákon élesítette fogait. Aki ismeri a bulldogot, mint fajtát tisztában van azzal, hogy nem szépen rendezett fogakról van szó, így a rágást sem lehet díszítő elemként eladni. A pakolást amúgy fontos szempontnak tartottam, mert elnézve a hirdetéseket néhol a fejemet fogtam. Mert értem én, hogy benne élek, de csak el tudok mosogatni, a csepegtetőből elpakolni. Nem árt a szennyes tartót letakarni, ha már mosni nem volt időm. Vagy ha volt időm, akkor összeszedem a szárítóról. És igen tudjuk, hogy nők vagyunk és vannak bizonyos napok, de nem kell egy drogéria pultot bemutatni, mert ha a vevő arra vágyik elmegy egy boltba. Szóval amit tudtam elpakoltam, amit meg nem az hol egyik szobába hol a másikba vittem át. Hirtelen felindulásból a kutyát sem zavartam el, gondoltam az édes pofijának megbocsájtják majd az ajtók állapotát. És igen itt lehet mondani, hogy évek, meg a tapasztalat, hogy nem most először fényképeztem, és nem most először fogalmaztam. Mély levegő és fel is tettem a világhálóra kicsiny lakásom. Persze mindezt este, mert olyankor már úgy sem nézi senki. Vagy ha nézi csak nem hív fel. Itt is tévedtem. Hívtak ingatlanos emberek nem csak a lakás miatt, hanem a kutya vagy épp a falon levő képek miatt. Igen találékony emberek, és nem is éreztem azt a nyomást amit mások meséltek. Vagy én voltam túl határozott, és rám hagyták..úgyis jelentkezel ha nem sikerült megvalósítanod magad az ingatlanügynöki pályán. Az első nézelődőnél rájöttem, hogy már unom elmondani, hogy mit és mikor újítottam fel, és miért így és miért úgy. Ráadásul elköszönéskor annyit mondtak, hogy nem rossz. Itt egyből tudtam, hogy nem lesz az övéké, ugyanis a nem rossz, nem azt jelenti hogy jó. Vagy ha jónak gondolod, akkor mondd ki, mert a nem rossz épp hogy egy kicsit sem jó. Komolyan attól hogy egy tagadó szócskát odateszel, nem lesz kevésbé negatív kicsengésű az azt követő jelző. Na de sebaj nem is kellett sokat várnom, mert 5 perc múlva (igen este fél 10-kor ) jött is a másik nézelődő. És akkor egy-egy részlet a hirdetésből:

Ajánlom azoknak akik szeretik a nyugalmat, ellenben nem akarnak a világ végén lakni.„


„Egyből lakható, egy festést elbír valamint az előszobán a kutya fogzása nyomon követhető az ajtók takarólécein, de egy asztalosnak nem nagy kihívás a rendbetétele. (van rá szakim, ha kell)





Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...