2019. szeptember 17., kedd

Gyors döntés-jó döntés


És akkor esti „tárlat” vezetés. Valljuk be sok vevő azt gondolja, hogy ő az, aki irányít, ő az Úr hiszen nála van a pénz. DE! Valahol úgy gondolom, hogy az eladó van első helyen, legalábbis az én esetemben. Hiszen sosem lehet tudni, hogy mi vezet el ahhoz, hogy elad kicsiny otthonod. Idegenek előtt megnyitod az intim szférád, ami alapból nehéz, és akkor is, ha el akarod adni. Hiába tudod mi a cél, akkor is jó esetben szíved, lelked és az egész életed egy átjáróház lesz. Az emberek alapból szerettek nálam lenni, mondván, hogy megnyugodnak, hogy egy biztonságos hely, nyugodt/békés hangulatot áraszt. Igen az én házam, az én váram, az én bástyám. Azt is hiszem, hogy amit éreztek nálam az természetes, hiszen nálam nem kell találgatni, hogy létezik-e, hogy is néz ki Isten. Ott állnak feketén/fehéren/színesen a maguk önvalójában. Na de kérem, mit ér az egész, ha épp nekem nem adja meg azt a biztonságot, amit mindenki megél? Hol van az én pontom (nem a G)?! Isten ott van, ahol én, ez fix, s nem azért, mert én vagyok Isten, hanem mert Krsna mindenhol ott van.

Na de vissza a második látogatókhoz. Igen Ők voltak azok, akik egyből beleszerettek a kis nyugalom szigetébe. Akik nem szégyellték kimondani, hogy jó és szép, és tetszik és ha meg tudunk egyezni akkor nekünk ez kell. Mert kellett neki, én pedig nekik akartam adni. Így este fél 11-kor a ház előtt a padon ülve ők nem hitték, hogy rám találtak és én nem hittem, hogy rám találtak. Ez az a pont, amikor e kereslet/kínálat összetalálkozik, amikor nem ez egyén kerül előtérbe, hanem ott hárman közösen meg akarunk valamit oldani, hiszen este van (ki-ki nyugalomban) és nincs kp, és nincs előleg és reggel korán én már indulok Szegedre, és nem nem tudok várni, mert a vonat sem vár max késik.

Másnap reggel fél 7-kor ott álltak a foglalóval és némi izgalommal, mintha éjszaka bármi történhetett is volna. És igen történt: egy percet sem aludtam, hiszen most már tényleg nem a tervezés fázisába kerültem, hanem a szervezésbe. Pedig aludnom is kellene mert, másnap el kellene tudni adni magam egy állásinterjún. Utána pedig lakásokat kellene néznem, az enyém helyett, amit még el sem adtam ..csak majdnem.. 

Rohadt nagy döntések, melyeket csak egyedül lehet és egyedül kell meghozni..de ha tálcán jön butaság lenne nem kinyújtani a kezem és elfogadni. És mindez kevesebb, mint 24 óra leforgása alatt: hihetetlen.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...