2019. szeptember 13., péntek

Lépés előre vagy hátra.


Magyarázkodhatnék, hogy miért és hová, de azt hiszem senkit sem érdekel. Nem írtam, pedig történtek dolgok, nem írtam, pedig merültek fel bennem gondolatok. Talán mert lusta voltam, talán mert érdektelen..a lényeg hogy nem írtam. Talán ennek az érdektelenségnek köszönhetően hoztam egy döntést, és léptem. Léptem egy nagyot: hogy vissza vagy épp előre azt mindenki döntse el maga, mert magam sem tudom. A szóval 13 év után visszatértem Szegedre. 

Mondhatnám, hogy könnyű döntés volt, hiszen se kutyám se macskám..pedig de, mert lett egy kutya társam. Róla sem írtam, pedig életem fontos része lett egy francia bulldog lányka. Szeged mellől hoztam, most pedig visszahoztam Csongrád megyébe. Vélhetően hülyének néz. Sebaj, nem csak ő.

Tehát jött a gondolat: lakás el, állás megszerezve és lakás vásárlása. És igen ebben a sorrendben és igen egy hét alatt. Ilyen az, amikor döntés kereslet/kínálat nem meg azok a bolygók is úgy állnak ahogy kell, vagy ahogy éppen te akarod. Én akartam, és megkaptam. 6 hét alatt összepakoltam a több, mint 10 évet (aminek a felét kidobtam, leadtam, elajándékoztam) és megérkeztem. Azért hogy ne legyen minden zökkenőmentes, az első délutánt a kisállat ügyeleten töltöttük, mert LudMilla (aki a se kutya, se macska kutya része) nem bírta a vonat+autó+meleg+költözés kombót. Kellett egy óra mire felfogtam, hogy nem távozott el és hogy rendbe jöhet. Jelentem az infúzióban tuti volt valami sátán vér, mert azóta az ördög szállta meg úgy pörög. Amúgy jó fej: tűri a dobozokat, a naponta változó bútorokat és a hetedik emeletet.

Igen panellakó lettem. És igen még a szemétledobó használata is nehézséget okozott. És igen a rengeteg költözős/bútor dobozokat is éjszaka kamikaze akcióban csempésztük át a szomszéd ház kukájába, miközben a ház alagsorában három is van. Néztem én, hogy a lift mögött van egy lépcső, ami ki tudja hova vezet, és hogy a lépcsőn dobozok vannak (sejtem nem ez a kötelező eljárási rend). Aztán a negyedik kör után a szomszéd megosztotta az infót a kukák elhelyezéséről és hogy még az ajtó is nyitva van. Egy pillanatra elgondolkodtam azon, hogy a szomszéd szelektív mellöl visszahordom a megfelelő helyre, de a lustaság legyőzött. Megjegyzem azóta már csukott szemmel is lemegyek azon a bizonyos lift mögötti lépcsőn. Viszont éjszakai kamikaze akció sokkal romantikusabb és csapatépítőbb. Bár az én csapatomon építeni már nem kell, mert mi fúrunk, faragunk, kalapálunk ha már kitaláltam ezt a költözős dolgot.

Pakolás közben olyan volt mintha leltárt készítettem volna a lelkemben. Akaratlanul végig gondoltam az elmúlt éveket, történéseket és arra kellett rájönnöm, hogy minden úgy van jól ahogy van és ha nem így lenne akkor nem lennék most itt és így. Ja meg arra is, hogy rengeteg felesleges cuccom van, pedig azt hittem, hogy nem is. Meg persze fontos az átgondolt, megtervezett döntéshozatal. Utóbbi nem volt meg, de feladat megoldva: itt mondanék mindenkinek IS köszönetet, mert ez senki nélkül nem ment volna bolygók ide vagy oda.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...