2019. szeptember 19., csütörtök

Lakásról, lakásra 1


Hogyan is keresünk lakást?! Először meghatároztam a környéket, hogy merre is szeretnék lakni. Aztán jöttek a hirdetések, a mail küldözgetések és az időpont egyeztetések.

Az első lakást ingatlanközvetítővel néztük meg. A hirdetésben a képek nem árultak el sokat, csak annyit hogy van mit alakítani, de akár költözhető is. A harmadikra sétáltunk. Ez olyan lélektani határ: 3 emeletet még sétálok, de afölött legyen lift. Egyfelől mert Milla tizenkét kilós picsáját nem cipelem (igen kézben viszem, mert kistestű és a lépcső neki sem tesz jót. Gerincsérv műtétekből élnek az állatorvosok). Beléptünk és egyből levágtam, hogy a képeken a járólap tudatosan nem volt látható..mert igen az a szépérzékemet bántotta. Lefelé sétálva mondtam is az ingatlanosnak, mivel az első benyomás csalódás volt, így bármit mondhatott a többi nem érdekelt. Látta rajtam, hogy igazán nem tetszik ez a hozzáállás, így mutatott két lépcsőházzal arrébb egy másikat. Ez a negyediken volt, a tüdőmet a harmadikon elvesztettem. Nem vagyok mai csirke és nem vagyok XS alkat sem. X igen, de nem S! Ez már jobb lakás volt, kevesebb teendővel viszont annál több bútorvásárlással. A harmadik és egyben befutó önálló hirdetés volt. Ennek meg is lett a böjtje, hiszen másnap vissza is lépett az egész üzlettől, majd a facebookról is tiltott. Itt szeretnék megállni!

Komolyan mi ez a mai világban, hogy törlik és tiltják egymást az emberek/ismerősök. Jelen esetben tudom a címét (hiszen megnéztem a lakását) és a telefonszámát. De nem is ez a lényeg! Nincs azzal gond, ha meggondolja magát, ha kap jobb ajánlatot, vagy nekik nem jött össze a másik lakás, de.. De nem lehet ezt elmondani? Nem értem, ahogy azt sem amikor ezt egy-egy nézeteltérés miatt ismerősök, szeretők, barátok teszik meg egymással. Attól, ha töröli az online világából tényleg kitörli/megszünteti a való világából is? És ilyenkor már nem is köszönnek egymásnak? Na ez a másik kardinális probléma. A szomszédomnak is köszönök, nem, hogy a volt pasimnak, nőmnek, szüleimnek, barátoknak stb stb. Egyszerűen hihetetlen a mai világ amikor számos kommunikációs csatorna áll rendelkezésre, és mégsem tudjuk használni, mert kihalt az őszinteség, kihalt a vélemény felvállalása és kihalt az egymás meghallgatása/megértése/elfogadása.  Hát mi van itt kérem szépen!?

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...