2012. december 16., vasárnap

A kellemest a hasznossal


Régen voltam Szegeden. Sajnos úgy alakult hogy karácsonykor nem tudok menni, így előrehoztam utolsó két nap szabimat. A sors úgy hozta, hogy épp Gita jayantira érkeztem, így persze nem hagytam ki. A házunktól sem volt messze a rendezvény, 5 buszmegállónyira, és 10 perc sétára. Utóbbi kissé idegesített, de aztán úgy alakult, hogy elállt az eső, a szél és még a mínuszok sem repkedtek. Főleg hogy Sivarama Maharaja olvasta fel. Ez az a rendezvényünk amikor az összes verset felolvassuk a Bhagavad Gitából: Maharaja szanszkritül mi pedig magyarul. Van valami éltető abban, ha sokan olvassuk egyszerre. Szinte egy energiamezőt, egy burkot képez. És közben fel sem tűnik, hogy közel négy órán keresztül egy helyben ül az ember. Persze volt benne kétszer 10 perc szünet, de az épp csak egy szusszanás. Ilyenkor vásárolhat egy-egy könyvcsomag, ami most 7 darab könyvet tartalmazott. Ebből el is ajándékoztam hármat. a többit anyuméknál hagytam, majd szép lassan hazahordom és tovább adom, így száll tovább a szent név.


Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...