2012. december 26., szerda

Még mindig buli...


Amióta nálunk laknak az Urak, azóta dupla díszítő feladatom van: az egyik az oltár a másik pedig a fenyőfa. Tavalyhoz hasonlóan, most is az előbbit nagyobb élvezettel végeztem. Már pár nappal karácsony előtt megálmodtam: az oltár piros lesz, az Urak pedig zöldben lesznek. Hát az lett a vége:


Egy kis karácsonyi hangulatú zöld tészta (nem akarom tudni mi is okozza a zöld színt).
igen: fenyőfa alakú zöld tészta és még tojás sincs benn
Este rájöttem, hogy semmi sósat nem készítettünk a káposztán kívül, így gondoltam egyet és begyúrtam egy kis sajtos pogácsának valót. Na most ez úgy hangzik, mint ha nagy gyakorlatom lenne benne. Pedig nincs. Így elő az net, és néztem valami ami tojás nélküli. Egyik sem tetszett így mivel jó tanárom van, a tojás egyszerűen helyettesítettem egy kis joghurttal. Szóval: liszt, só, vaj,tej,  joghurt, sajt és sütőpor. Gyúrás, 30 perc hűtés. Nyújtás, szaggatás és 16 perc sütés. Közben pedig várakozás.
mit rejt a sütő?

ezt rejtette


Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...