2013. november 21., csütörtök

100% Herbal

Mikor először voltam Indiában túl sok felé kellett figyelnem így fel sem tűnt a Himalaya Herbals termékcsalád. Másodjára már igen, de egy ajakápolón kívül nem ruháztam bele semmibe. De pár nap után tudtam, ha újra megyek akkor már jobban szétnézek. Nem is értettem, hogy itthon miért nem lehet kapni, vagy ha lehet akkor meg iszonyat áron adják. Nehéz a vega életmód, főleg ha próbálod teljes körűen és tudatosan irányítani. Olyan ételekben, termékekben vannak állati származékok, hogy te is csak csodálkoznál. No  nem csak a csodás E betűkre gondolok. Viszont mintha megváltozott volna valami a kozmetikumok terén. Sokáig keringtek rövid történetek a „magzati alapanyagot” felhasználó termékekről. Már nem is tudom, talán a szemránckrémekben lehet felfedezni. No de lényeg a lényeg először a Tescoban fedeztem fel egy-két terméket, majd a két nagy drogéria üzletlánc fedezte fel (és akciózza mindig), majd pedig egy parfüméria lánc kirakatában láttam meg, szinte minden formában.  Természetesen nem ez az egyetlen 100% növényi termékcsalád. Régi nagy kedvencem az Yves Rocher, de hát ez nem pénztárcakímélő. Szóval  mivel mindenhol a Himalaya termékekbe futottam, rájöttem hogy nem lehet véletlen, valószínűleg tudatosabb veganak kell lennem. Így a döntésem, hogy szépen fokozatosan áttérek ezen termékekre. Ahogy kifogy valamim, akkor nem a jól megszokott terméket, márkát választom, hanem megnézem mit is tud az ősi India. Első körben egy fogrémet vettem. Elsőre ami feltűnt, hogy nem hófehér hanem szürke maga a fogkrém. Épp oly mentolos mint a többi. S nem nem paráztam be hogy a fogaim innentől kezdve beszürkülnek. Nem épp oly fehérek, mint eddig, s mikor kezembe veszem a tubust megnyugtató érzéssel tölt el a felirat: 100% Herbal. Azóta már bővült a kelléktáram két arcápolási termékkel, no meg szappannal. Jelentem teljesen elégedett vagyok mind testileg mind lelkileg,  mert tudom ma is többet tettem az állatokért.

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...