2013. november 13., szerda

Nosztalgia Csapda módra..

Azt hiszem 13 évesen hallottam először Tankcsapdát. Valami másolt, rossz minőségű kazettán. Tetszett, igazán tetszett. Aztán múltak az évek és emlékszem az első két albumot még mindig kazettán, de kiadták újra. Még mindig csörgős csattogós minőségben, de nem bántuk. Viszont az első koncertet (kövezzetek meg) nem tudom felidézni. Sokra emlékszem, de az elsőre nem. Biztos a szegedi IH-ban lehetett, vagy ki tudja. Igazából mindegy is. Nagyjából nyomon követtem őket, de van egy időszak ami kiesett. Megjelentek albumok, meghallgattam és nem fogtak meg, így két hallgatás után visszatértem a régiekhez. A koncerteken is ezeket vártam rendszerint, sok más társammal együtt. Idővel előtört a digitalizálási mánia és a rajongók próbálták az első albumokat jobb minőségűvé tenni. Jelzem nem sikerült, még mindig csörgött és csattogott, maximum könnyebb volt mp3-ba csomagolva hallgatni. Na de eljött 2013 november 9, és most már mindenki boldogan rohanhat a Mol kutakhoz olcsón megvenni kedvenc albumait. Persze az első négyre én is beneveztem, s terveim közt szerepel még egy az újabbak közül. Így hétfőn fájós lábammal elbicegtem a kúthoz, örömmel szorítottam magamhoz kedvenceimet, majd gondoltam örömömet megosztom a szomszédokkal is. Így egyben meghallgattam mind a négyet, persze közben előjöttek a régi képek, emlékek, bulik, haverock és fanta. De jól van ez így, ennek is meg volt akkor az ideje, és meg van most is. És végre nem csörög-csattog, hanem egyszerűen üvöltve dübörög..

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...