2012. október 30., kedd

Tökölés - magyar módra


Szóval halloween. Olvastam egy két helyen, hogy ohh jajj át ne vegyük ezt Amerika-majmolást, mert hogy igazi magyar ünnep a mindenszentek és a halottak napja, és a halloween szokás átvételével oda a magyarság tudatunk. Na most ha egy sütőtök kiformázása ezzel jár, hát akkor jelentem az én magyarságom oda lett. Tegnap kitaláltam, ma megvettük és délután kifaragtuk. Sejtettem, hogy először a kibelezés történik, majd a rajz, majd pedig a faragás. Aztán a szépítgetés, és a mécses behelyezése. Majd egy fotó és boldogság, mert Dönci (a tök) mosolyog, mi mosolygunk és ez így van jól. Aztán este egy kis hírek, mert hát a Sandy katasztrófa ugye nem hat a magyarságtudatra…
orr

száj

mosoly

mécses

Dönci

boldogság

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...