2012. október 18., csütörtök

Némi zűrzavar a programokban

Sokszor érzem hogy minden egyszerre történik. Most az ételosztás irodájának kialakítása van folyamatban, egyszerre az étterem felújításával. Hogy miért kell iroda? Az én megértésem szerint: a rászorulókat nyílván kell tartani, a nyílván tartást írásban kell vezetni papíron, ezt dossziéban, a dossziét zárható iratszekrényben, és az iratszekrényt irodában. De hát XXI. század. Semmit nem mondd az online nyílván tartás jelszóval? Nem kell más csak áram és egy laptop. Na mindegy. A festés kész lett még pénteken, s mivel alkohol nélkül is képes vagyok másnapos lenni nem maradt más csak a hétfő délután. Négy körül érkeztem és 6 után végeztem: megállás nélkül. Hát nem mondom hogy 100%-os lett, de ahhoz képest hogy előtte 3 évig földes árú raktár volt, jó munkát végeztünk. Közben a szerdai koncertre készülvén kaptam egy telefon és egyben meghívást is a Szegénység világnapján tartandó megmozdulásra Debrecenben, mint FFL képviselő. Nem kis szervezés után megegyeztünk, hogy két prabhu jelenik meg. Jó reklám, jó hogy látnak bennünket.  Kis zene, szórólapozás és ami még belefér.
 
 

Beszéljünk a franciákról: az első nap

Ohh hát oda nem menj, csalódás, koszos, büdös, és nem kedvesek. Még angolul sem beszélnek. Jó, de ott van Mr. Morrison, és hát bakancslistám...